מדוע אף אחד לא קורא את הבלוג שלך
דצמבר 30, 2021

בעוד שיותר ממחצית מהעסקים אונליין השתמשו בשיווק באמצעות תוכן ב-2021, לא כולם מקבלים מכך תוצאות טובות. אם אתה מאוכזב מהתנועה של הבלוג שלך, אתה לא לבד.

למען האמת, לחלק מהעסקים יש ציפיות גבוהות מדי – מצפים שכל פוסט יהפוך לוויראלי. עם זאת, אם אחרי כמה חודשים של כתיבת בלוג אתה עדיין מקבל רק קומץ צפיות, ייתכן שהגיע הזמן לבצע כמה שינויים. אתה יכול ללמוד הכל על כל תחומי התוכן עם קורס שיווק התוכן שלנו.

בינתיים, הרשימה הבאה חולקת שש סיבות מדוע אף אחד לא קורא את הבלוג שלך. רוב הסיכויים שאם התנועה שלך קטנה, אתה עושה אחת מהטעויות האלה.

1. לבלוג שלך אין מיקוד רלוונטי

המכון לשיווק דיגיטלי מתגאה במתן תובנות ועצות שיווק דיגיטלי שאין שני לו – הן באמצעות הקורסים שלנו והן בבלוג.

אבל מה יקרה אם תגיע לבלוג שלנו בשבוע הבא כדי לגלות שכתבנו את המאמר הטוב בעולם על חתולים?

ללא קשר להעדפה האישית שלך כלפיהם, סביר להניח שתופתעי קצת. אחרי הכל, באת לכאן כדי ללמוד אסטרטגיות שיווק, לא עצות לטיפוח חיות מחמד.

עיקר העניין הוא זה – אם היינו מתחילים לייצר מאמרי בלוג על נושאים אקראיים ובלתי עקביים מדי שבוע, היינו מאבדים במהירות קוראים. ובצדק!

אם התנועה בבלוג שלך מתקשה, השאלה הראשונה שאתה צריך לשאול את עצמך היא: האם הבלוג מציע תוכן שאנשים באמת רוצים, על בסיס קבוע ואמין? בעוד מאמר גדול אחד יכול להוביל תנועה לאתר שלך, הוא לא בהכרח ישמור את המבקרים האלה. מטרת הבלוג שלך צריכה להיות לבסס את עצמך כמוביל מחשבה בנושא ספציפי. דע מהו הנושא הזה – והתמקד בו באופן בלעדי.

"התמקדות היא לומר לא." -סטיב ג'ובס

2. התוכן שלך פשוט לא מספיק טוב

חלפו הימים שבהם יכולת לכתוב פוסט בבלוג תוך 15 דקות ולדרג בראש גוגל. עם שפע המקורות האיכותיים והשפע של ערוצי תוכן הזמינים כיום, הקוראים לא מוכנים להשלים עם תוכן בינוני, וגם לא חייבים.

אם המיקוד של הבלוג שלך נמצא במסלול, עיין באיכות התוכן שלך. האם הבלוג שלך מספק ערך מוסף, או שהוא רק משחזר את מה שאנשים יכולים ללמוד במקומות אחרים? האם באמת היית נרשם לבלוג שלך, או שהיית רואה בזה בזבוז זמן?

פוסטים בבלוג באיכות ירודה עלולים להרחיק לקוחות – אז תן לקוראים שלך משהו ששווה לקרוא! אם אינך יכול להשקיע מספיק זמן כדי לפרסם מדי יום, עבור ליומן פרסום שבועי או דו-שבועי. עדיף לייצר פריט אחד באיכות גבוהה מאשר 10 מאמרים זולים בצורה מביכה.

כדי לשפר את איכות הבלוג שלך, שקול להתייעץ עם המדריך המהיר שלנו או, אם הזמן הוא בעיה, שכור כותב עצמאי שיפתח עבורך תוכן. רק זכרו שתוכן איכותי לא יבוא תמורת אגורות. עדיף שתשלם פרמיה עבור בלוג יוצא דופן אחד בחודש ואז תקנה פוסט זול בכל יום.

אם אתה עושה את הבלוג שלך נכון, השקעת הזמן והכסף שווה את זה. שיווק באמצעות תוכן עולה 62% פחות משיווק מסורתי ומייצר פי 3 לידים בערך. כך שאתה משקיע יותר זמן בפחות מאמרים, מפתח תוכן מנהיגותי ותראה את העוקבים שלך צומחים.

3. אתה לא חושב על SEO

האם אתה זוכר, בזמנו, כשהיית לוחץ על תוצאת החיפוש העליונה של Google רק כדי למצוא פוסט ספאמי בבלוג מלא במודעות וחסר ערך? אז, שיווק דיגיטלי כלל מילות מפתח של מילוי פוסטים בבלוג שלך כדי להטעות את מנועי החיפוש. גם אם המאמר היה בלתי מובן לחלוטין וחסר ערך, אסטרטגיות מילות המפתח הנכונות יביאו אותו לראש תוצאות החיפוש.

למרבה המזל זה כבר לא המקרה. עם זאת, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חשובה יותר מאי פעם. בעוד אסטרטגיות של מדיה חברתית יכולות לתת לפוסט בליטות קצרות טווח בתנועה, תנועה שיורית לטווח ארוך תגיע מדירוג גבוה בתוצאות החיפוש.

למרות שלא ניתן לעשות זאת בין לילה, ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את ה-SEO של המאמרים והפוסטים בבלוג שלך.

התחל על ידי הכללת ביטויי מפתח בכותרות, בכותרות משנה ובתוך הטקסט. אם מישהו מחפש "דרכים לשפר את תעבורת הבלוג שלי", כותרת בשם "10 דרכים לשפר את תעבורת הבלוג שלך" תמוקם בדרך כלל גבוה יותר מכותרת כמו "מסע של בלוגר לקראת גילוי וצמיחה". בטח, הכותרת הראשונה לא כל כך יצירתית, אבל מנועי החיפוש יודעים שהיא תעזור לקורא. כתוב את התוכן שלך עבור אנשים ו-Google.

השתמש בכלים ובפלאגינים כדי לעזור לנטר ולשפר את SEO של התוכן שלך. כלי freemium אחד נהדר עבור משתמשי וורדפרס הוא כלי ה- Yoast SEO, שמומלץ ומשמש אלפי בלוגרים מובילים. התוסף עוקב אחר השימוש במילות המפתח שלך על פני כותרות, בתוך הטקסט ובתמונות כדי לשפר את סיכויי התוכן שלך להיות מדורג טוב במנועי החיפוש.

לאחר מכן, הגבר את התנועה לפוסט בבלוג באמצעות מדיה חברתית, קישורים באתר האינטרנט שלך וקישורים מאתרי רשות אחרים. אם אתה כותב תוכן באיכות גבוהה, אנשים ירצו כמובן לשתף אותו – אבל אתה יכול להגביר את הנראות שלך על ידי יצירת קשר עם משפיענים בתעשייה ושיתוף הפוסט החדש שלך בבלוג איתם. אם זה יהיה שימושי לקהל שלהם, סביר להניח שהם יזכירו את האתר שלך באחד מהפוסטים העתידיים שלהם בבלוג.

4. התוכן שלך מקדם את עצמו יותר מדי

זו אמת קשה אך ברובה אוניברסלית: לאף אחד לא אכפת מהחברה או המוצר שלך. כן, אולי אתה מתלהב מהשירות החדש שלך או מהצמיחה המהירה שלך, אבל לאנשים אחרים לא אכפת. הם עסוקים מדי בניסיון לפתור את הבעיות שלהם ולספק את הצרכים שלהם.

יותר מדי בלוגים מלאים בתוכן פרסומי גלוי – מה שמבהיר מאוד שהפוקוס הוא לא לספק ערך ללקוח, אלא להניע מכירות. אף אחד לא הולך לעקוב אחרי בלוג שמשתף מאמר אחר מאמר המשבח את המוצר שלו. אנשים קוראים פוסטים בבלוג כדי לקבל תובנות או להתבדר – לא כדי לצפות במודעות.

"אבל האם מטרת הבלוג לא היא להגביר מכירות?"

בהחלט! אבל כתיבת בלוג היא אסטרטגיה למשחק ארוך. הפוסטים שלך בבלוג צריכים לכלול קריאה לפעולה, אבל הקריאה לפעולה לא צריכה להיות "קנה, קנה קנה!"

במקום זאת, ספק תוכן בעל ערך שרלוונטי ללקוחות הפוטנציאליים שלך. לאחר מכן, עודדו אותם להירשם לניוזלטר שלכם או להוריד נייר לבן עם עצות ספציפיות לתעשייה. ברגע שיש לך את כתובת הדוא"ל של האדם, תוכל לשלוח לו דוא"ל ישיר ולשאול אם יש לו שאלות כלשהן לגבי המוצר שלך או מעוניין בניסיון/הנחה.

רוב קוראי הבלוג שלך לעולם לא יהפכו ללקוחות. אבל זה בסדר. המשך לספק תוכן בעל ערך וקוראים אלה ישתפו את הפוסטים שלך ברחבי הרשת שלהם – להגדיל את הסבירות שיבחינו על ידי לקוחות פוטנציאליים מתעניינים.

השאר את הבלוג שלך ממוקד בחינוך, לא במכירות, וגם המכירות שלך ישתפרו.

5. יומן העריכה שלך אינו סדיר

זה הפך פחות חשוב לפרסם מאמר חדש בכל יום, עם עלייתם של כל ערוצי התוכן האחרים האלה, כמו הזנות שלך בטוויטר ובפייסבוק. אבל הקוראים המסורים שלך צריכים לפחות לשמוע ממך על בסיס עקבי. זכרו, שיווק באמצעות תוכן הוא אסטרטגיה – מה שאומר שצריך להיכנס לזה הרבה תכנון. אם מטרת הבלוג שלך היא להוביל את הקוראים בהמשך המשפך, חלק מאסטרטגיית התוכן שלך צריכה להיות פרסום עקבי. בנוסף, הפוסטים שלך בבלוג יכולים לספק הרבה מהתוכן שיזין את הערוצים האחרים שלנו.

זה קל מדי למישהו לשכוח שהוא נרשם לבלוג שלך אם עוברים שלושה חודשים בלי לקבל עדכון. ואז, כשהם רואים לפתע מאמר בתיבת הדואר הנכנס שלהם, הם מתעלמים ממנו, או גרוע מכך, מסמנים אותו כדואר זבל.

כותבי תוכן רבים (במיוחד אלו המכפילים כבעלי עסקים קטנים) מגלים שהיצירתיות והפרודוקטיביות שלהם יורדים וזורמים. שבוע אחד הם יכלו לייצר שניים או שלושה חלקי תוכן בהנאה! אבל, אחרי שהתעייפו עם מתקפת המאמרים הזו, שום דבר אחר לא יכול היה להתפרסם בשבוע שלאחר מכן.

אם זה קורה לך, שקול לתזמן כמה מאמרים בשבוע, ולשמור את השאר כדי לאכלס את יומן העריכה שלך בעתיד. אם תמצאו את עצמכם עם מספיק תוכן 2-4 שבועות מראש, לא תזניחו את הקוראים שלכם ותחסכו לעצמכם זמן ולחץ בכך שלא תצטרכו לייצר זרם קבוע של תוכן כשזה פשוט לא אפשרי.

למדריך מלא כיצד לנהל את הפוסטים בבלוג שלך, עיין בכלים והתבניות שלנו לפוסטים מוצלחים בבלוג ובתבנית תכנון התוכן שלנו.

6. התוכן שלך אינו מקודם ביעילות

למרות שזה חשוב לכולם, זה הכרחי במיוחד עבור בלוג חדש. לא משנה עד כמה התוכן שלך משכנע, אם לא תפיץ אותו כראוי, הוא לעולם לא יעשה את ההשפעה הנדרשת.

אסטרטגיית שיווק התוכן שלך לא אמורה להסתיים כאשר תלחץ על "פרסם" ב-CMS שלך. למעשה, זו צריכה להיות רק ההתחלה. הקדישו את השבוע הבא לפרסום המאמר בחשבונות המדיה החברתית שלכם, בדוא"ל למנויי הניוזלטר שלכם, ושתפו אותו באופן אישי עם משפיענים בתעשייה שעשויים להיות מעוניינים לשתף אותו במדיה החברתית או לקשר אליו במאמר משלהם.

אף אחד לא יתמוך בבלוג שלך יותר ממך – אז וודא שאתה משקיע את הזמן והאנרגיה הדרושים כדי להבטיח את הצלחתו. וזו לא חייבת להיות משרה מלאה. למעלה מ-81% מהמשווקים מבינים עלייה בתנועה עם השקעה של 6 שעות שבועיות בלבד בשיווק במדיה חברתית.

לסיכום…

יש סיבה לכך של-73% מהארגונים יש מישהו שיפקח על אסטרטגיית התוכן שלהם – זה דורש הרבה עבודה! אבל אפילו חנות קטנה של איש אחד יכולה להפיק תועלת משיווק תוכן אינטליגנטי. התחייבו לפרסום עקבי של תוכן איכותי וממוקד המספק ערך, שתפו אותו ברחבי הרשת שלכם, וראו את קהל הקוראים שלכם גדל.

כל עוד אתה משתמש באסטרטגיות תוכן של בלוגים (ולא מכירות או פרסום) עבור הבלוג שלך, אתה יכול לצפות לראות החזר ROI בריא לאורך זמן.