הפלטפורמות המובילות למסחר אלקטרוני
ינואר 11, 2022

מסחר דיגיטלי הוא דרך חיונית לעסקים המעוניינים לשפר את בסיס הלקוחות שלהם ולדחוף מוצרים ושירותים מרכזיים. פלטפורמות מקוונות מספקות לך את האמצעים לא רק לבנות אתר אלא גם חנות מקוונת, ולשפר את נראות המוצר ואת המודעות למותג.

לפלטפורמות אלו יש חשיפה סלולרית וחברתית חזקה, תוך שימוש בטכנולוגיה וערוצי תקשורת המתפתחים כל הזמן. כדי לנצל באמת את פלטפורמות המסחר האלקטרוני, הן חייבות להתאים לצרכים של המודל העסקי שלך. יש כל כך הרבה פלטפורמות מסחר אלקטרוני זמינות, אבל חמש המפורטות כאן הן פתרונות אידיאליים עבור חברות המעוניינות להתפתח בשיווק ומכירות דיגיטליות.

1. Shopify

מכל פלטפורמות המסחר האלקטרוני הזמינות, Shopify עשויה להיות הפופולרית והיעילה ביותר שיש, וכנראה שאתה כבר מכיר אותה. Shopify היא הפלטפורמה השלמה והעשירה ביותר שקיימת, המניעה למעלה מ-600,000 חנויות מקוונות ויש לה יותר ממיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם. יותר מ-72 מיליארד דולר הוחלפו גם ב-Shopify, עדות לטווח הרחב והגמישות שלה.

יש מספיק כלים באיכות גבוהה לתמיכה בחנות שלך ברגע שאתה משתמש ב-Shopify, לדוגמה:

תוכל למכור סחורות ושירותים הן פיזית והן דיגיטלית באמצעות השירות

אתה יכול גם לסנכרן אותו למספר פלטפורמות חברתיות כולל פייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט, כמו גם לחנויות מקוונות כגון אמזון

יש יותר מ-100 שערי תשלום לבחירה, כולל Shopify Payments ו-Google Pay

תוכל גם להשלים כל מכירות שלא הסתיימו עם שחזור העגלה הנטושה המובנית שלה

החיוב וגביית הכסף קלים יותר לחברות בזכות מחולל החשבוניות המקוון של Shopify, כך שניתן לעקוב אחר הכל כראוי

ניהול חנות מקוונת עם Shopify זה לא רק פשוט, זה גם כיף. אתה מקבל תכונות הניתנות להתאמה אישית כגון לוגו, צבעי מותג וגופנים עבור התשלום שלך. אתה יכול לעשות drop-shipping, להציע הורדות ולמכור כל מה שלבך חפץ. Shopify מציעה רמות תמחור שונות, עם תוכניות תמחור בסיסיות שמתחילות ב-$29. עבור חברות או כל מנהלי שיווק דיגיטלי שרוצים להיכנס למסחר אלקטרוני, Shopify עשויה להיות המקום הטוב ביותר עבורך להתחיל בו.

2. Wix

במקור בונה אתרים עם תכונות גרירה ושחרור, Wix הפכה למרכז אמין ליצירת חנויות מקוונות. זה לא גמיש כמו Shopify מכיוון שאתה לא יכול למכור במספר ערוצים בלי להשתמש באפליקציות, ואין לו שחזור עגלה נטושה. כאתר עם פונקציונליות של מסחר אלקטרוני, בניגוד להתמחות למטרה זו, אין לו את אותו מגוון אפשרויות.

עם זאת, בשל הגדרת הגרירה והשחרור שלו, אתה יכול לראות בדיוק איך ייראה חלון הראווה שלך. בנוסף, החנות המקוונת שלך מוגדרת להיות ידידותית לנייד, מה שקל יותר לקונים פוטנציאליים לנווט ולבצע רכישות מהטלפון או הטאבלט שלהם. גם התמחור ניתן לניהול, מכיוון שתוכנית המסחר האלקטרוני שלה היא בסביבות $17 לחודש.

אתה מקבל תמיכה בטלפון, בדוא"ל ובמדיה חברתית, בתוספת פורום ומאגר ידע מעמיק. יתר על כן, אתה מקבל תמיכה בעמוד בזמן שאתה יוצר את החנות שלך, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור עסקים קטנים או יזמים שמתחילים בעצמם.

עם התכונות המותאמות במיוחד שלו שמראות לך איך ייראה חזית החנות שלך ללקוחות בזמן שאתה עורך, יש לך שליטה מלאה על התכונות הנראות ביותר. אתה יכול להוסיף סרטוני מוצר ולאבטח את האתר שלך באמצעות אישורי Secure Sockets Layer (SSL). הסמכה זו מאפשרת לך להבטיח ללקוחות שלך שהנתונים שלהם מטופלים בבטחה כשהם שולחים את הפרטים שלהם בעת רכישת מוצר.

תוכל להוסיף אפליקציות אחרות כגון Wix Stores ו-Ecwid כדי לתת לאתר המסחר האלקטרוני שלך את התכונות הטובות ביותר. Ecwid מאפשרת לך למכור מוצרים באינסטגרם ובפייסבוק, ו-Wix Stores יאפשרו לך לשלוח מיילים אישור אוטומטיים ללקוחות וליצור הנחות. אתה יכול לנהל את האתר שלך תוך כדי תנועה ולקבל תמורה טובה לכספך כשאתה לומד כיצד לבנות אתר ולנהל עסק בו-זמנית.

3. BigCommerce

עבור עסקים גדולים וצומחים במהירות, BigCommerce הוא הפתרון התואם ביותר. זוהי פלטפורמת מסחר אלקטרוני מתארחת המתפקדת הן כפתרון SaaS מלא והן כעגלת קניות עבור סוגי אתרים אחרים. כתוצאה מכך, זה מושך השוואות רבות עם Shopify.

לפלטפורמה זו יש יכולות ניהול חנות חזקות, עם כלים ותכונות רבות, כולל מבצעים, אפשרויות לטיפול בהחזרות, קופונים, הנחות ועוד. ל-BigCommerce יש גם אפשרויות משלוח גמישות המעניקות ללקוחות הצעות מחיר בזמן אמת ומחשבוני תעריפים.

היא מתהדרת במספר לקוחות בעלי שם גדול, החל מחברת הנעליים קלארקס ועד ליצרנית הגלידות בן & ג'ריס.

4. Volusion

ל Volusion יש מערכת מלאי ברורה עם הרבה הנחיות שימושיות. יש לו דוחות ניתוח ותובנה מפורטים המאפשרים לך לעקוב אחר כל המניות שלך במקום אחד. תכונה זו נותנת לך יותר הזדמנויות למקסם את אפשרויות המכירה הרב-ערוצית שלך, מבלי שתצטרך לעשות את המשימות הכבדות. בינתיים, יש תמיכה 24/7 באמצעות צ'אט חי וטלפון עבור משתמשי האתר. ישנם מאמרים, מדריכים ועוד כחלק ממאגר ידע מקיף כדי לעדכן את הלקוחות.

Volusion מתאים יותר אם אתה מנהל חנות מתחילים או עסק קטן עד בינוני. התוכניות מבוססות על מגבלות רוחב פס מוגדרות, ותצטרך לשלם עבור אישור SSL עבור אבטחה נוספת – אבל אם אלו עלויות שאתה מוכן לשלם, נסה זאת.

מסקנה

כדי לפתח אסטרטגיית מסחר אלקטרוני יעילה עבור העסק שלך, חיוני לבחור את הפלטפורמה שתעזור לך לזכור את הלקוח שלך לאורך כל תהליך הפיתוח והמחקר. הדוגמאות שלמעלה יכולות לעזור לך להגדיל את שיעורי ההמרה שלך, לשמור על מדור ביקורת לקוחות פעיל, לשפר את נראות המוצר ואת המודעות למותג שלך.

כל עוד אתה קובע את התוכנית העסקית שלך ותבחר בחוכמה את המוצרים שאתה מנסה למכור, בחירת הפלטפורמה המתאימה לעסק שלך תהיה קלה.