רכישת מדיה באינטרנט
מרץ 1, 2022

רכישת מדיה באינטרנט דורשת מיומנות, מקצועיות וניסיון רב בתחום. עוד בטרם רכישת המדיה יש לבצע בירור מקיף על אותו מוצר שיווק או פרסומו אותו אתם רוצים. כדאי וראוי לדעת עוד בטרם יצרתם קשר עם חברות פרסום לרכישת מדיה מה אתם רוצים פחות או יותר.

את כל הנתונים והסקרים על מוצרי הפרסום חשוב שזה יעשה באמצעות גוף מקצועי אשר יוכל לתת לכם את כל המידע שזה כולל תקציב לפרסום שכוללת סוג הפרסום, משך הפרסום, רוטציות או קבוע, גודל מודעת הפרסום, היכן נמצא קהל היעד שלכם, הרי כל מדיה טוענת שהם הכי טובים והם בדיוק המקום לקהל היעד שלכם.

BetterWeb תספק לכם את כל המידע לרכישת מדיה מרגע ההתקשרות הראשונית ועד סופה אשר כוללת מעקב צמוד לאורך כל תקופת הפרסום בכדי שנוכל למדוד את האם אנו עומדים ביעדים אשר קבענו לקמפיין.

אחד היתרונות ברכישת מדיה באינטרנט הוא שהוא גמיש. תוצאות קמפיין פרסומי אשר מחייב תגובה מידית הוא אחד היתרונות בתחום.

כאשר צריכים לבצע שינוי בקמפיין ניתן לעשות זאת מיידית וללא דחייה או למתן תשובה כמו "הקמפיין באוויר, אי אפשר לשנות".

צוות הפרסום יוודא כי קיבלתם בדיוק את מה שרציתם ויבצע מעקב אחר הקמפיין שלכם איתכם מתחילתו ועד סופו.

שיטות שונות לקניית מדיה באינטרנט

שיטות הרכש ברשת מחולקות למספר סוגים :

  • תשלום מחיר קבוע עבור שטח מסוים לתקופת זמן מוגדרת.
  • שיטה זו נפוצה מאוד במוצרי הפרימיום באתרי האינטרנט הגדולים וכ 50% משטחי הפרסום ברשת נמכרים בשיטה זו.
  • חסרונה הגדול היא בכך שהמדיה לא מחויבת פורמאלית לכמות של חשיפות.
  • שיטה נוספת היא מחיר לאלף חשיפות הידוע בכינוי CPM (cost per mil )
  • בשיטה זו סוגר רוכש המדיה מול האתר מחיר עבור כל אלף חשיפות אשר יוסגו על גבי פורמט פרסום מסוים באתר.
  • שיטה נוספת לרכישת מדיה באינטרנט היא מחיר לקליק .
  • בשיטה זו סוגר רוכש המדיה מחיר אותו הוא מוכן לשלם עבור כל קליק אשר ייצר הגולש , המחיר לקליק יכול להשתנות דרמטית בין מפרסם למפרסם וזאת בהתאם לסוג המוצר אותו הוא מוכר , ככול שהמוצר פונה לקהל יעד רחב יותר העלות לקליק אמורה לרדת.
  • שיטה זו פופולארי במיוחד בפרסום במנועי חיפוש , גוגל חיה בעיקר מזה , ניתן לעבוד בשיטה זו גם בפרסום באנרים רגיל מול חלק קטן מהאתרים , בעיקר הקטנים יותר.
  • חשוב לציין שאחוזי ההקלה על קמפיין יכולים לנוע בין 0.02% ל 2% משמעות העניין היא שכמות החשיפות האבסולוטית המייצרות הקלקה הן זעומות , כמו כן רק 30% מהגולשים מצהירים שהם אי פעם הקליקו על באנר כלל, לכן בתור מפרסמים צריך להבין שגם מי שהוא קהל היעד שלנו לא מקליק על הפרסום אבל אכן נחשף לו כמו בכול מדיה אחרת.

BetterWeb מבצעת רכישת מדיה בישראל ובחו"ל ונותנת דגש על מעקב נכון ומקצועי אחר תוצאות הקמפיין ושיפור התוצאות והחזר על ההשקעה.

אל תרכשו מדיה בעצמכם, תנו לנו לעשות זאת בשבילכם איתכם. רכשו מדיה באינטרנט אחרי שהתייעצתם עמנו.

לקבלת פרטים נוספים לחץ כאן – צור קשר.